AdBlue emulator je kompletní odstavení - vypnutí systému adblue Mercedes Actros.
Již nikdy nebudete muset řešit frustrující nouzový režim díky poruše systému Adblue. Naše řešení pokrývá veškeré problémy spojené s nefunkčností systému adblue a jeho komponent. Odpojení adblue systému nabízíme pro všechny typy nákladních vozidel Mercedes. Stále častěji řešíme problémy našich zákazníků, kteří investovali nemalé finanční prostředky do opravy adblue, NOX senzorů, výměny EGR ventilů a stále tyto problémy se v nemalé míře objevují znovu a stále u trucků Mercedes.
-
porucha Adblue pumpy
-
porucha Adblue senzoru
-
porucha senzoru NOX
-
porucha tlaku v systému adblue
-
nefunkční (shořelá) jednotka adblue
Vypnutí adblue systému - SCR nabízíme pro všechny motory Mercedes Truck
Nabízíme vypnutí adblue u nákladních vozidel Mercedes, zejména u modelů Actros, přeprogramováním řídící jednotky Mercedes, téměř u všech modelů této značky. Nouzový režim a snížený výkon motoru je u Mercedes Actros kritický a rychlost je pak omezena na 20km/h. Navíc nouzový režim tzv. limp mode může přijít bez varování. Objednání náhradní řídící jednotky Adblue nebo ostatních částí tohoto systému jako jsou NOX senzor, podavač systému adblue, vstřikování adblue může trvat několik dní a bohužel i po výměně je né vždy vyhráno.
Nabízíme dočasné i trvalé vypnutí systému ADBLE, odstranění dpf a deaktivaci EGR ventilu a to i v případě, že systém ADblue je již zcela nefunkční a stroje Mercedes Actros jsou již v nouzovém - náhradním režimu s omezeným výkonem motoru. Odpojení Adblue systému probíhá v několika úrovních, vždy dle typu trucku a typu řídící jednotky motoru. Provedeme načtení celé konfigurace Mercedes Actros a následně dojde k vyřazení adblue případně další nastavení dle požadavků zákazníka. Řídící jednotka motoru Mercedes Actros je vždy zálohována, proto je vždy možné uvést pracovní stroj do původního stavu a kdykoliv zprovoznit a obnovit systém adblue. Po vyřazení adblue, dpf, egr Mercedes Actros pracuje na 100% výkonu motoru a na přístrojové desce nesignalizuje žádné závady spojené s odpojením adblue systému, případně dalších poruch spojených s DPF nebo EGR ventilem. Močovina se již do kamionu netankuje a celý systém je možné i odpojit včetně čidel nox.
Pro deaktivaci, vyřazení systému AdBlue a jeho vypnutí v rámci systému používáme náš software a plně ručíme za jeho funkčnost.
Přeprogramujeme řídící jednotku motoru a upravíme software. Po vypnutí SCR systému - ADBLUE se vypne nouzový - náhradní systém kamionu. Na panelu přístrojové desky již nesvítí žádná závada. Po připojení diagnostiky systém AdBlue nevykazuje žádnou závadu. Močovina AdBlue se již do vozidla netankuje.
Cena služby vypnutí AdBlue: od 25.990 Kč
Pro naše zákazníky jsme tu 24/7 365 dní v roce.
V případě zájmu nás kontaktujte na telefonu 776 555 212, Máme nonstop pohotovostní linku na kterou je možné poslat SMS i ve večerních hodinách pro případ okamžitého nouzového výjezdu...
V případě zájmu nás kontaktujte na telefonu 776 555 212, Máme nonstop pohotovostní linku na kterou je možné poslat SMS i ve večerních hodinách pro případ okamžitého nouzového výjezdu...
SEZNAM CHYBOVÝCH KÓDU ADBLUE - SCR SYSTÉMU MERCEDES ACTROS
ADBLUE | ZÁVADA | POPIS CHYBY (STROJOVĚ PŘELOŽENO) | |
ACM02T | 00F0EE | ACM - dodatečné zpracování výfukových plynů (17A03) | ACM - Exhaust aftertreatment (17A03) |
ACM02T | 10209 | Signál CAN „Točivý moment“ není přítomen. | CAN signal 'Torque' is not present. |
ACM02T | 11103 | Součást „Topný odpor měřicího zařízení AdBlue®“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component 'Heating resistor of AdBlue® metering device' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 11104 | Součást „Topný odpor měřicího zařízení AdBlue®“ má zkrat na kostru. | Component 'Heating resistor of AdBlue® metering device' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 11105 | Součást „Topný odpor měřicího zařízení AdBlue®“ má otevřený obvod. | Component 'Heating resistor of AdBlue® metering device' has an open circuit. |
ACM02T | 21103 | Komponenta '17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)' má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 21104 | Komponenta „17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)“ má zkrat na kostru. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 21105 | Komponenta „17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)“ má otevřený obvod. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has an open circuit. |
ACM02T | 31103 | Komponenta „17R01 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 1)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17R01 (AdBlue® line heater resistance 1)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 31104 | Komponenta „17R01 (odpor topného tělesa AdBlue® 1)“ má zkrat na kostru. | Component '17R01 (AdBlue® line heater resistance 1)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 31105 | Komponenta '17R01 (odpor topného tělesa AdBlue® odpor 1)' má otevřený obvod. | Component '17R01 (AdBlue® line heater resistance 1)' has an open circuit. |
ACM02T | 04100D | Verze softwaru uložená v řídicí jednotce „10A20 (Engine Management Control Unit (MCM))“ je nekompatibilní. | The software version stored in control unit '10A20 (Engine management control unit (MCM))' is incompatible. |
ACM02T | 41103 | Komponenta '17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)' má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 41104 | Komponenta „17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)“ má zkrat na kostru. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 41105 | Komponenta „17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)“ má otevřený obvod. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has an open circuit. |
ACM02T | 51103 | Komponenta '17R02 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 2)' má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 51104 | Komponenta „17R02 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 2)“ má zkrat na kostru. | Component '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 51105 | Komponenta „17R02 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 2)“ má otevřený obvod. | Component '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has an open circuit. |
ACM02T | 61103 | Komponenta '17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)' má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 61104 | Komponenta „17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)“ má zkrat na kostru. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 61105 | Komponenta „17R03 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 3)“ má otevřený obvod. | Component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has an open circuit. |
ACM02T | 81103 | Signální napětí komponenty „17B04 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem SCR)“ je příliš vysoké. | The signal voltage of component '17B04 (Exhaust temperature sensor upstream of SCR catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | 81104 | Signální napětí komponenty „17B04 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem SCR)“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17B04 (Exhaust temperature sensor upstream of SCR catalytic converter)' is too low. |
ACM02T | 0B1100 | Komponenta „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ má přehřátí. | Component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' has overtemperature. |
ACM02T | 0B1103 | Signální napětí komponenty „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ je příliš vysoké. | The signal voltage of component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | 0B1104 | Signální napětí komponenty „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' is too low. |
ACM02T | 0B1107 | Mezní hodnota vypočtená řídicí jednotkou pro teplotu na komponentě „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ byla překročena. | The limit value calculated by the control unit for the temperature on the '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' component was exceeded. |
ACM02T | 0B1108 | Měření součásti „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ je nepravděpodobné. | The measurement of the component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | 0B1114 | Odchylka teplotních hodnot mezi senzory „17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ a „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ je příliš vysoká. | The deviation of the temperature values between the sensors '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' and '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | 0B1115 | Posun snímače „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ | Sensor drift of component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' |
ACM02T | 0C1101 | Koncentrace NOx za katalyzátorem SCR je příliš vysoká. | The NOx concentration downstream of the SCR catalytic converter is too high. |
ACM02T | 0C110E | Test konverzního poměru selhal. | The test of the conversion rate has failed. |
ACM02T | 0C1112 | Koncentrace NOx za katalyzátorem SCR je příliš vysoká. | The NOx concentration downstream of the SCR catalytic converter is too high. |
ACM02T | 0C111F | Nedostatečná účinnost systému následného zpracování výfukových plynů SCR | Insufficient efficiency of SCR exhaust aftertreatment system |
ACM02T | 0D0E03 | Napájení komponenty „17R03 (odpor ohřívače linky AdBlue® 3)“ má zkrat na kladný nebo otevřený obvod. | The power supply to component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to positive or open circuit. |
ACM02T | 0D0E04 | Napájecí napětí komponenty „17R03 (odpor ohřívače vedení AdBlue® 3)“ má zkrat na kostru. | The voltage supply of component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has short circuit to ground. |
ACM02T | 0E0E03 | Napájení komponenty „17R01 (odpor topného tělesa AdBlue® 1)“ má přerušený obvod. | The power supply of component '17R01 (AdBlue® line heater resistance 1)' has an open circuit. |
ACM02T | 0E0E04 | Napájení komponenty „17R01 (odpor topného tělesa AdBlue® 1)“, „17R02 (odpor topného tělesa AdBlue® 2)“ nebo „17R03 (odpor topného tělesa AdBlue® 3)“ má zkrat na kostru. | The power supply of component '17R01 (AdBlue® line heater resistance 1)', '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' or '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 0F0E03 | Napájení komponenty „17R03 (odpor topného tělesa AdBlue® 3)“, „17R01 (odpor topného tělesa AdBlue® 1)“ nebo „17R02 (odpor topného tělesa AdBlue® 2)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The power supply of component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)', '17R01 (AdBlue® line heater resistance 1)' or '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 0F0E04 | Napájení komponenty „17R03 (odpor topného potrubí AdBlue® 3)“, „17R01 (odpor topného potrubí AdBlue® 1)“ nebo „17R02 (odpor topného potrubí AdBlue® 2)“ má zkrat na kostru. | The power supply of component '17R03 (AdBlue® line heater resistance 3)', '17R01 (AdBlue® line heater resistance 1)' or '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 12F0EE | Protitlak výfukových plynů je za komponentem „Filtr pevných částic“ příliš vysoký. | The exhaust back pressure is too high downstream of component 'Diesel particulate filter'. |
ACM02T | 13F0EE | Výfukový systém je netěsný za komponentem „Filtr pevných částic“. | The exhaust system is leaky downstream of component 'Diesel particulate filter'. |
ACM02T | 14F0EE | Výfukový systém před komponentem „Filtr pevných částic“ je netěsný. | The exhaust system upstream of component 'Diesel particulate filter' is leaky. |
ACM02T | 15151F | Regenerace filtru pevných částic byla prováděna příliš často. | Regeneration of the diesel particulate filter has been carried out too often. |
ACM02T | 15F0EE | Složka „Filtr pevných částic“ je ucpaná. | Component 'Diesel particulate filter' is clogged. |
ACM02T | 161100 | Kontrola věrohodnosti systému AdBlue® vytváří příliš vysoké hodnoty. | The plausibility check of the AdBlue® system produces excessively high values. |
ACM02T | 161101 | Kontrola věrohodnosti systému AdBlue® vytváří příliš nízké hodnoty. | The plausibility check of the AdBlue® system produces excessively low values. |
ACM02T | 161102 | Kontrola věrohodnosti systému AdBlue® vytváří nepravděpodobné hodnoty. | The plausibility check of the AdBlue® system produces implausible values. |
ACM02T | 161113 | Nepřípustná odchylka mezi specifikovanou a skutečnou hodnotou komponenty „Čerpadlo AdBlue®“ | Impermissible deviation between specified and actual value of component 'AdBlue® delivery pump' |
ACM02T | 16F0EE | Součást „Filtr pevných částic“ není nainstalována nebo je poškozená. | The component 'Diesel particulate filter' is not installed or is damaged. |
ACM02T | 171103 | Komponenta „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 171104 | Komponenta „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ má zkrat na kostru. | Component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 171105 | Komponenta „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ má otevřený obvod. | Component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' has an open circuit. |
ACM02T | 171106 | Spotřeba energie komponenty „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ je příliš vysoká. | The power consumption of component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' is too high. |
ACM02T | 17151F | Chyba ignorovat. | Ignore error. |
ACM02T | 17F0EE | Tlakový rozdíl ve filtru pevných částic je příliš vysoký. | The pressure differential in the diesel particulate filter is too high. |
ACM02T | 1,90E+05 | Signální napětí komponenty „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic) (DPF)“ je příliš vysoké. | The signal voltage of component '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' is too high. |
ACM02T | 1,90E+06 | Signální napětí komponenty „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic) (DPF)“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' is too low. |
ACM02T | 1,90E+10 | Komponent '17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))' má volný kontakt. | Component '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' has a loose contact. |
ACM02T | 190E0A | Signál komponenty „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' is implausible. |
ACM02T | 1,90E+17 | Posun snímače „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))“ | Sensor drift of component '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' |
ACM02T | 191100 | AdBlue® se v katalyzátoru SCR nedostatečně převádí. | AdBlue® is not being adequately converted in the SCR catalytic converter. |
ACM02T | 1A0E00 | Protitlak výfukových plynů je za komponentem „Filtr pevných částic“ příliš vysoký. | The exhaust back pressure is too high downstream of component 'Diesel particulate filter'. |
ACM02T | 1A0E02 | Signál komponenty „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is implausible. |
ACM02T | 1A0E03 | Signální napětí komponenty „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je příliš vysoký. | The signal voltage of component '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is too high. |
ACM02T | 1A0E04 | Signální napětí komponenty „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is too low. |
ACM02T | 1A0E07 | Protitlak výfukových plynů je za komponentem „Filtr pevných částic“ příliš vysoký. | The exhaust back pressure is too high downstream of component 'Diesel particulate filter'. |
ACM02T | 1A0E08 | Komponent '17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))' má volný kontakt. | Component '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' has a loose contact. |
ACM02T | 1A0E0A | Signál komponenty „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is implausible. |
ACM02T | 1A0E15 | Posun snímače „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ | Sensor drift of component '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' |
ACM02T | 210D00 | Komponenta „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ se drží v otevřeném stavu. | Component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' sticks in the open state. |
ACM02T | 210D01 | Komponenta „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ se zasekává v zavřené poloze. | Component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' jams in closed position. |
ACM02T | 210D03 | Komponenta „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 210D04 | Komponent „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má zkrat na kostru. | Component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 210D05 | Komponent '17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)' má otevřený okruh. | Component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has an open circuit. |
ACM02T | 210D08 | Blokování součásti „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ nebylo možné odstranit. | The blockage of component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' could not be eliminated. |
ACM02T | 210D1F | Součást „Dávkovací zařízení AdBlue®“ je vadná. | Component 'AdBlue® metering device' is defective. |
ACM02T | 230D00 | Teplota v nádrži AdBlue® je příliš vysoká. | The temperature in the AdBlue® tank is too high. |
ACM02T | 230D01 | Teplota v nádrži AdBlue® je příliš nízká. | The temperature in the AdBlue® tank is too low. |
ACM02T | 230D03 | Komponenta „17Y02 (ventil ohřívače nádrže AdBlue®)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17Y02 (AdBlue® tank heater valve)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 230D04 | Komponent „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má zkrat na kostru. | Component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 230D05 | Komponenta „17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank“ má otevřený okruh. | Component '17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank' has an open circuit. |
ACM02T | 230D07 | Komponenta „17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank“ se zasekává v zavřené poloze. | Component '17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank' jams in closed position. |
ACM02T | 230D1F | Komponenta „17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank“ se drží v otevřeném stavu. | Component '17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank' sticks in the open state. |
ACM02T | 240D01 | Poslední varování: Špatná kvalita AdBlue® nebo nedostatečné odměřené množství AdBlue®! | Last warning: Poor AdBlue® quality or insufficient metered quantity of AdBlue®! |
ACM02T | 240D02 | Špatná kvalita AdBlue® nebo nedostatečné dávkování AdBlue® | Poor AdBlue® quality or insufficient AdBlue® dosage |
ACM02T | 240D11 | Varování: Špatná kvalita AdBlue® nebo nedostatečné odměřené množství AdBlue®! | Warning: Poor AdBlue® quality or insufficient metered quantity of AdBlue®! |
ACM02T | 240D12 | Kvalita AdBlue® je nedostatečná. | The AdBlue® quality is insufficient. |
ACM02T | 27F0ED | Signál CAN „Spotřeba paliva“ není k dispozici. | CAN signal 'Fuel consumption' is not present. |
ACM02T | 28F0E9 | Signál CAN „Specifikovaná hodnota koncentrace NOx“ není k dispozici. | CAN signal 'Specified value of NOx concentration' is not present. |
ACM02T | 29F0E9 | Interní chyba CAN | Internal CAN fault |
ACM02T | 2AF0ED | Signál CAN „Korekční hodnota měřeného množství AdBlue®“ není k dispozici. | CAN signal 'Correction value of AdBlue® metering quantity' is not present. |
ACM02T | 2EF0EE | Hodnota hlavního počítadla kilometrů je nepravděpodobná. | The value of the main odometer reading is implausible. |
ACM02T | 34F0E3 | Hodnota signálu komponenty „17B20 (snímač pevných částic)“ je příliš vysoká. | The signal value of component '17B20 (Soot particulate sensor)' is too high. |
ACM02T | 34F0E4 | Hodnota signálu komponenty „17B20 (snímač pevných částic)“ je příliš nízká. | The signal value of component '17B20 (Soot particulate sensor)' is too low. |
ACM02T | 39F0E4 | Složka „katalyzátor SCR“ má přehřátí. | Component 'SCR catalytic converter' has overtemperature. |
ACM02T | 3B1507 | Součást „Čerpadlo AdBlue®“ je blokováno. | Component 'AdBlue® delivery pump' is blocked. |
ACM02T | 3BF0EE | Nepřípustné zvýšení teploty u součásti „Katalyzátor oxidace nafty 2“ | Impermissible temperature increase at component 'Diesel oxidation catalytic converter 2' |
ACM02T | 41F0F2 | Nadměrné dávkované množství uhlovodíků | Excessive metering quantity of hydrocarbons |
ACM02T | 44F0EE | Počáteční spuštění nebylo provedeno. | Initial startup was not performed. |
ACM02T | 45F0EE | Uvedení do provozu nebylo zcela dokončeno. | Commissioning was not fully completed. |
ACM02T | 4DF0E8 | Volný kontakt se senzory | Loose contact at the sensors |
ACM02T | 4EF0E8 | Volný kontakt se senzory | Loose contact at the sensors |
ACM02T | 57F0E2 | Signál teplotního senzoru komponenty „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ je nepravděpodobný. | The signal of the temperature sensor of component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' is implausible. |
ACM02T | 57F0E3 | Teplotní čidlo součásti „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má přerušený obvod nebo zkrat na kladnou hodnotu. | The temperature sensor of component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has an open circuit or short circuit to positive. |
ACM02T | 57F0E4 | Teplotní čidlo součásti „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má zkrat na kostru. | The temperature sensor of component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 58F0E3 | Signální napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / snímače tlaku“ je příliš vysoké. | The signal voltage of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / Pressure sensor' is too high. |
ACM02T | 58F0E4 | Signální napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / snímače tlaku“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / Pressure sensor' is too low. |
ACM02T | 59F0E3 | Napájecí napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka měřicí jednotky AdBlue®) / snímače tlaku“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The voltage supply of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / Pressure sensor' has short circuit to positive. |
ACM02T | 59F0E4 | Napájecí napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka měřicí jednotky AdBlue®) / snímače tlaku“ má zkrat na kostru. | The voltage supply of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / Pressure sensor' has short circuit to ground. |
ACM02T | 5AF0E3 | Výstup pro ovládání komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / dávkovacího ventilu AdBlue®“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The output for actuation of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® metering valve' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 5AF0E4 | Výstup pro ovládání komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / dávkovacího ventilu AdBlue®“ má zkrat na kostru. | The output for actuation of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® metering valve' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 5AF0E5 | Výstup pro ovládání komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / dávkovací ventil AdBlue®“ má elektrickou poruchu nebo přerušený obvod. | The output for actuation of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® metering valve' has an electrical fault or open circuit. |
ACM02T | 5BF0E3 | Výstup pro ovládání komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / topného tělesa AdBlue®“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The output for actuation of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® heating element' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 5BF0E4 | Výstup pro ovládání komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / topného tělesa AdBlue®“ má zkrat na kostru. | The output for actuation of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® heating element' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 5BF0E5 | Výstup pro ovládání komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / topného tělesa AdBlue®“ má elektrickou poruchu nebo přerušený obvod. | The output for actuation of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® heating element' has an electrical fault or open circuit. |
ACM02T | 5CF0E3 | Napájecí napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / topného tělesa AdBlue®“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The voltage supply of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® heating element' has short circuit to positive. |
ACM02T | 5CF0E4 | Napájecí napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka měřicí jednotky AdBlue®) / topného tělesa AdBlue®“ má zkrat na kostru. | The voltage supply of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® heating element' has short circuit to ground. |
ACM02T | 5DF0E3 | Napájecí napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / dávkovacího ventilu AdBlue®“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The voltage supply of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® metering valve' has short circuit to positive. |
ACM02T | 5DF0E4 | Napájecí napětí komponenty „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®) / dávkovacího ventilu AdBlue®“ má zkrat na kostru. | The voltage supply of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit) / AdBlue® metering valve' has short circuit to ground. |
ACM02T | 5EF0E3 | Napětí v obvodu 30 součásti „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ je příliš vysoké. | The voltage at circuit 30 of component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' is too high. |
ACM02T | 5EF0E4 | Napětí v obvodu 30 komponenty „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ je příliš nízké. | The voltage at circuit 30 of component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' is too low. |
ACM02T | 5F041F | Hodnota lambda spalovacího motoru je nepravděpodobná. | The lambda value of the combustion engine is implausible. |
ACM02T | 5FF0E9 | Přenos dat do řídicí jednotky „61A03: Steuergerät Kombiinstrument (ICUC)“ se nezdařil. | The transfer of data to the control unit '61A03: Steuergerät Kombiinstrument (ICUC)' has failed. |
ACM02T | 600F07 | Ruční regenerace filtru pevných částic v dílně selhala. | Manual regeneration of the diesel particulate filter by the workshop has failed. |
ACM02T | 600F12 | Tlakový rozdíl ve filtru pevných částic je nepravděpodobný. | The pressure differential in the diesel particulate filter is implausible. |
ACM02T | 61F0E3 | Komponenta „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 61F0E4 | Komponenta „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ má zkrat na kostru. | Component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 61F0E5 | Komponenta „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ má otevřený obvod. | Component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' has an open circuit. |
ACM02T | 62F0F1 | Bylo dosaženo intervalu výměny komponenty „AdBlue® filter“. | The change interval of component 'AdBlue® filter' has been reached. |
ACM02T | 62F0F2 | Byl překročen interval výměny komponenty „Filtr AdBlue®“. | The change interval of component 'AdBlue® filter' has been exceeded. |
ACM02T | 63F0E0 | Skutečné otáčky výtlačného čerpadla AdBlue® u součásti „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ jsou vyšší, než se očekávalo. | The actual rpm of the AdBlue® delivery pump at component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' is higher than expected. |
ACM02T | 63F0E1 | Skutečné otáčky výtlačného čerpadla AdBlue® u komponenty „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ jsou nižší, než se očekávalo. | The actual rpm of the AdBlue® delivery pump at component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' is lower than expected. |
ACM02T | 64F0EE | Regenerace je narušena kvůli nadměrnému obsahu sazí. | Regeneration is impaired due to the excessive soot content. |
ACM02T | 64F0FF | Regenerace je narušena kvůli vysokému obsahu sazí. | Regeneration is impaired due to the high soot content. |
ACM02T | 65F0EC | Komponenta „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ signalizuje interní chybu. | Component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' signals an internal error. |
ACM02T | 65F0ED | Komponenta „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ signalizuje interní chybu. | Component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' signals an internal error. |
ACM02T | 66F0E7 | Součást „Omezovač tlaku“ v součásti „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ je vadná. | Component 'Pressure limiting valve' in component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' is defective. |
ACM02T | 67F0FF | Signál Rpm výtlačného čerpadla AdBlue® z komponenty „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ je neplatný nebo nedostupný. | The signal Rpm of AdBlue® delivery pump from the component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' is invalid or unavailable. |
ACM02T | 68F0ED | Verze softwaru uložená v řídicí jednotce „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ je nekompatibilní. | The software version stored in control unit '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' is incompatible. |
ACM02T | 6AF0E9 | Chyba časového limitu CAN při komunikaci s řídicí jednotkou „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ | CAN timeout error while communicating with control unit '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' |
ACM02T | 6BF0E9 | Chyba časového limitu CAN při komunikaci s komponentou „17B08 (senzor NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ | CAN timeout error while communicating with the component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)' |
ACM02T | 6C000D | Signál CAN „Atmosférický tlak“ není k dispozici. | CAN signal 'Atmospheric pressure' is not present. |
ACM02T | 6CF0EE | Signál ze součásti „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je vadný. | The signal from component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is faulty. |
ACM02T | 6,00E+09 | Signál CAN „Teplota chladicí kapaliny“ není k dispozici. | CAN signal 'Coolant temperature' is not present. |
ACM02T | 710209 | Chyba časového limitu CAN při komunikaci s řídicí jednotkou „10A20 (řídicí jednotka motoru (MCM))“ | CAN timeout error while communicating with control unit '10A20 (Engine management control unit (MCM))' |
ACM02T | 75020C | V centrální procesorové jednotce došlo k poruše vnitřní řídicí jednotky. | There is an internal control unit fault in the central processing unit. |
ACM02T | 75F0FF | Komponent „Oxidační katalyzátor nafty DOC2“ nebo „Filtr pevných částic DPF2“ chybí, není zasunutý nebo vadný. | Component 'Diesel oxidation catalytic converter DOC2' or 'Diesel particulate filter DPF2' is missing, not plugged in or defective. |
ACM02T | 76020C | V EEPROM řídicí jednotky je interní chyba. | There is an internal error in the EEPROM of the control unit. |
ACM02T | 76020E | Byla zjištěna chyba vnitřní řídicí jednotky. | An internal control unit fault was detected. |
ACM02T | 76F0EE | Hodnota signálu komponenty „17B04 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem SCR)“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B04 (Exhaust temperature sensor upstream of SCR catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | 76F0FF | Hodnota signálu komponenty „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | 770E1F | Tlačítko '17S02: Schalter Dieselpartikelfilter DPF Regeneration' bylo stisknuto příliš dlouho. | The button '17S02: Schalter Dieselpartikelfilter DPF Regeneration' was pressed for too long. |
ACM02T | 77F0E9 | Součást „Čerpadlo AdBlue®“ nemá připojení CAN. | Component 'AdBlue® delivery pump' has no CAN connection. |
ACM02T | 78F0FF | Úroveň naplnění AdBlue® je nízká. | The AdBlue® fill level is low. |
ACM02T | 79F0FF | Hladina AdBlue® je příliš nízká. : Omezení točivého momentu AKTIVNÍ | The AdBlue® fill level is too low. : Torque limitation ACTIVE |
ACM02T | 7AF0FF | Nádrž AdBlue® je prázdná. : Omezení rychlosti AKTIVNÍ | The AdBlue® tank is empty. : Speed limit ACTIVE |
ACM02T | 7BF0FF | Komponenta „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®)“ je vadná. | Component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit)' is defective. |
ACM02T | 7CF0FF | Součást „Čerpadlo AdBlue®“ je vadná. | Component 'AdBlue® delivery pump' is defective. |
ACM02T | 7DF0E2 | Hodnota signálu komponenty „17B02 (snímač hladiny / teplota nádrže AdBlue® / teplota)“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature) / Temperature' is implausible. |
ACM02T | 0 | Omezení rychlosti kvůli příliš dlouhému ignorování chybových kódů souvisejících s emisemi | Speed limitation due to disregard of emissions-relevant fault codes for too long |
ACM02T | 7E140F | Snížení hnacího momentu kvůli příliš dlouhému nerespektování chybových kódů souvisejících s emisemi | Reduction of drive torque due to disregard of emissions-relevant fault codes for too long |
ACM02T | 0 | Hrozí bezprostřední omezení rychlosti z důvodu příliš dlouhého nerespektování chybových kódů souvisejících s emisemi. | Speed limitation due to disregard of emissions-relevant fault codes for too long is imminent. |
ACM02T | 7EF0FF | Správná funkce součásti „DOC oxidační katalyzátor nafty“ je ovlivněna uvolněným sedlem nebo nečistotami. | Proper operation of component 'Diesel oxidation catalytic converter DOC' is impaired by loose seating or dirt. |
ACM02T | 7F0E1F | Nebyla dosažena provozní teplota složky „Oxidační katalyzátor nafty DOC“. | The operating temperature of component 'Diesel oxidation catalytic converter DOC' was not reached. |
ACM02T | 810E1F | Zadaná teplota pro ruční regeneraci nebyla dosažena. | The specified temperature for manual regeneration was not reached. |
ACM02T | 84F0E7 | Součást „Čerpadlo AdBlue®“ je blokováno. | Component 'AdBlue® delivery pump' is blocked. |
ACM02T | 85F0F1 | Bylo dosaženo intervalu výměny komponenty „AdBlue® filter“. | The change interval of component 'AdBlue® filter' has been reached. |
ACM02T | 85F0F2 | Byl překročen interval výměny komponenty „Filtr AdBlue®“. | The change interval of component 'AdBlue® filter' has been exceeded. |
ACM02T | 8,70E+02 | Bylo dosaženo zóny 5 zvláštního filtru nafty. | Zone 5 of the diesel particular filter was reached. |
ACM02T | 870E0F | Bylo dosaženo zóny 3 zvláštního filtru nafty. | Zone 3 of the diesel particular filter was reached. |
ACM02T | 8,70E+12 | Bylo dosaženo zóny 4 zvláštního filtru nafty. | Zone 4 of the diesel particular filter was reached. |
ACM02T | 870E1F | Bylo dosaženo zóny 2 zvláštního filtru nafty. | Zone 2 of the diesel particular filter was reached. |
ACM02T | 87F0E3 | Poměr mezi otáčkami za minutu a tlakem výtlačného čerpadla AdBlue® u součásti „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ je příliš vysoký. | The ratio between rpm and pressure of the AdBlue® delivery pump at component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' is too high. |
ACM02T | 87F0E4 | Poměr mezi otáčkami za minutu a tlakem výtlačného čerpadla AdBlue® u součásti „17A05 (řídicí jednotka napájecí jednotky AdBlue®)“ je příliš nízký. | The ratio between rpm and pressure of the AdBlue® delivery pump at component '17A05 (AdBlue® supply unit control unit)' is too low. |
ACM02T | 880E0F | Interval údržby komponenty „Filtr pevných částic“ byl dosažen. | The maintenance interval of component 'Diesel particulate filter' has been reached. |
ACM02T | 8,80E+12 | Interval údržby komponenty „Filtr pevných částic“ byl překročen. | The maintenance interval of component 'Diesel particulate filter' has been exceeded. |
ACM02T | 88F0E7 | Součást „AdBlue® omezovač tlaku“ je zaseknutá. | Component 'AdBlue® pressure limiting valve' is stuck. |
ACM02T | 89F0FF | Součást „Čerpadlo AdBlue®“ je vadná. | Component 'AdBlue® delivery pump' is defective. |
ACM02T | 900C02 | Hodnota signálu složky „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)' is implausible. |
ACM02T | 900C03 | Složka „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí)“ signalizuje vnitřní chybu. | Component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction)' signals an internal error. |
ACM02T | 900C04 | Složka „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí)“ signalizuje vnitřní chybu. | Component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction)' signals an internal error. |
ACM02T | 900C07 | Manipulace se složkou „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí) / snímač NOx“ | Manipulation of component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' |
ACM02T | 900C0B | Hodnota signálu komponenty „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' is implausible. |
ACM02T | 900C0D | Chybí signál CAN komponenty „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí)“. | The CAN signal of component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction)' is missing. |
ACM02T | 970C07 | Podmínky pro provozní připravenost složky „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ nebyly včas zavedeny. | The conditions for operational readiness of component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' were not put in place in time. |
ACM02T | 981303 | Napájecí napětí komponenty „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ nebo „17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The voltage supply of component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' or '17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank' has short circuit to positive. |
ACM02T | 981304 | Napájecí napětí komponenty „17B16 (snímač NOx před selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ nebo „17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank“ má zkrat na kostru. | The voltage supply of component '17B16 (NOx sensor upstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' or '17Y02: Ventil Heizung AdBlue-Tank' has short circuit to ground. |
ACM02T | 991303 | Napájecí napětí komponenty „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The voltage supply of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' has short circuit to positive. |
ACM02T | 991304 | Napájecí napětí komponenty „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ má zkrat na kostru. | The voltage supply of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' has short circuit to ground. |
ACM02T | 9A0C02 | Posun snímače „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ | Sensor drift of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)' |
ACM02T | 9A0C03 | V součásti „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ došlo k vnitřní poruše. | There is an internal fault in component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)'. |
ACM02T | 9A0C04 | V součásti „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ došlo k vnitřní poruše. | There is an internal fault in component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)'. |
ACM02T | 9A0C07 | Manipulace se složkou „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí) / snímač NOx“ | Manipulation of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' |
ACM02T | 9A0C0A | Posun snímače „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ | Sensor drift of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)' |
ACM02T | 9A0C0B | Hodnota signálu komponenty „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' is implausible. |
ACM02T | 9A0C0D | Chybí signál CAN komponenty „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“. | The CAN signal of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)' is missing. |
ACM02T | 9A0C14 | Posun snímače „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ při nízkém výkonu motoru | Sensor drift of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)' at low engine power |
ACM02T | 9A0C15 | Posun snímače „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí)“ při vysokém výkonu motoru | Sensor drift of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction)' at high engine power |
ACM02T | 9A1312 | Účinnost složky „Oxidační katalyzátor“ není dostatečná. | The efficiency of component 'Oxidation catalytic converter' is not sufficient. |
ACM02T | 9,00E+03 | Signální vedení (obvod 15) k řídicí jednotce „17A03 (řídicí jednotka následného zpracování výfukových plynů (ACM))“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The signal line (circuit 15) to control unit '17A03 (Exhaust aftertreatment control unit (ACM))' has a short circuit to positive. |
ACM02T | 9,00E+04 | Signální vedení (obvod 15) k řídicí jednotce „17A03 (řídicí jednotka následného zpracování výfukových plynů (ACM))“ má přerušený obvod nebo zkrat na kostru. | The signal line (circuit 15) to control unit '17A03 (Exhaust aftertreatment control unit (ACM))' has an open circuit or short circuit to ground. |
ACM02T | 9,00E+07 | Řídicí jednotka je v době záběhu. | The control unit is in the run-on period. |
ACM02T | A10C07 | Podmínky pro provozní připravenost složky „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ nebyly včas zavedeny. | The conditions for operational readiness of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' were not put in place in time. |
ACM02T | A20D03 | Komponenta „17V01 (kontrolní dioda pro dodatečnou úpravu výfukových plynů)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17V01 (Exhaust aftertreatment run-on check diode)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | A20D04 | Komponenta „17V01 (kontrolní dioda pro dodatečnou úpravu výfukových plynů)“ má zkrat na kostru. | Component '17V01 (Exhaust aftertreatment run-on check diode)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | A20D05 | Komponenta „17V01 (kontrolní dioda pro dodatečnou úpravu výfukových plynů)“ má přerušený obvod nebo je nesprávně připojena (polarita). | Component '17V01 (Exhaust aftertreatment run-on check diode)' has an open circuit or is incorrectly connected (polarity). |
ACM02T | A40C09 | Signál CAN „Objemový průtok výfukového plynu“ není k dispozici. | CAN signal 'Exhaust gas volume flow rate' is not present. |
ACM02T | A60E1F | Ruční regenerace filtru pevných částic byla přerušena. | Manual regeneration of the diesel particulate filter was aborted. |
ACM02T | A80000 | Napětí baterie je příliš vysoké. | The battery voltage is too high. |
ACM02T | A80001 | Napětí baterie je příliš nízké. | The battery voltage is too low. |
ACM02T | AA0C00 | Teplota výfukových plynů u součásti „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš vysoká. | The exhaust temperature at component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | AA0C03 | Signální napětí komponenty „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš vysoké. | The signal voltage of component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | AA0C04 | Signální napětí komponenty „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too low. |
ACM02T | AA0C07 | Komponent '17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)' není správně nainstalován. | Component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is not correctly installed. |
ACM02T | AA0C08 | Nepřípustné zvýšení teploty u součásti „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ | Impermissible temperature increase at component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' |
ACM02T | AA0C0A | Hodnoty teploty v systému následného zpracování výfukových plynů jsou vzájemně nepravděpodobné. | The temperature values in the exhaust aftertreatment system are implausible relative to each other. |
ACM02T | AA0C14 | Hodnota teploty komponenty „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš vysoká nebo hodnota teploty komponenty „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ příliš nízká. | The temperature value of component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too high or the temperature value of component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too low. |
ACM02T | AA0C15 | Signál komponenty „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | AA0C1F | Hodnoty teploty v systému následného zpracování výfukových plynů jsou vzájemně nepravděpodobné. | The temperature values in the exhaust aftertreatment system are implausible relative to each other. |
ACM02T | AB0002 | Okolní teplota je nepravděpodobná. | The ambient temperature is implausible. |
ACM02T | AB000D | Signál CAN „Okolní teplota“ není k dispozici. | CAN signal 'Ambient temperature' is not present. |
ACM02T | AE0C00 | Teplota výfukového plynu je za komponentem „Filtr pevných částic“ příliš vysoká. | The exhaust temperature is too high downstream of component 'Diesel particulate filter'. |
ACM02T | AE0C03 | Signální napětí komponenty „17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je příliš vysoký. | The signal voltage of component '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is too high. |
ACM02T | AE0C04 | Signální napětí součásti „17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je příliš nízký. | The signal voltage of component '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is too low. |
ACM02T | AE0C07 | Komponent '17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))' není správně nainstalován. | Component '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is not correctly installed. |
ACM02T | AE0C08 | Nepřípustné zvýšení teploty na součásti „17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ | Impermissible temperature increase at component '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' |
ACM02T | AE0C0A | Teplota výfukových plynů u součásti „17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je neustále stejná. | The exhaust temperature at component '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is constantly the same. |
ACM02T | AE0C0E | Došlo k nekontrolované regeneraci. | Uncontrolled regeneration has taken place. |
ACM02T | AE0C0F | Součást „Filtr pevných částic“ má příliš vysokou teplotu. | Component 'Diesel particulate filter' has overtemperature. |
ACM02T | AE0C14 | Komponenta „17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ má přehřátí. | Component '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' has overtemperature. |
ACM02T | AE0C15 | Signál komponenty „17B13 (snímač teploty výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B13 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is implausible. |
ACM02T | AE0C1F | Nepřípustné zvýšení teploty u součásti „Filtr pevných částic“ | Impermissible temperature increase at component 'Diesel particulate filter' |
ACM02T | B20C00 | Teplota výfukového plynu je příliš vysoká za komponentem „Oxidační katalyzátor nafty 1“. | The exhaust temperature is too high downstream of component 'Diesel oxidation catalytic converter 1'. |
ACM02T | B20C03 | Signální napětí komponenty „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš vysoký. | The signal voltage of component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | B20C04 | Signální napětí komponenty „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too low. |
ACM02T | B20C07 | Komponent '17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)' není správně nainstalován. | Component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is not correctly installed. |
ACM02T | B20C08 | Nepřípustné zvýšení teploty u součásti „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ “ | Impermissible temperature increase at component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' |
ACM02T | B20C0A | Teplota výfukových plynů u součásti „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ je neustále stejná. | The exhaust temperature at component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is constantly the same. |
ACM02T | B20C0E | Složka „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ signalizuje přehřátí. | Component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' signals overtemperature. |
ACM02T | B20C0F | Složka „Katalyzátor oxidace nafty 1“ má přehřátí. | Component 'Diesel oxidation catalytic converter 1' has overtemperature. |
ACM02T | B20C14 | Hodnota teploty komponenty „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš vysoká nebo hodnota teploty komponenty „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ příliš nízká. | The temperature value of component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too high or the temperature value of component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too low. |
ACM02T | B20C15 | Signál komponenty „17B10 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem oxidace nafty)“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B10 (Exhaust temperature sensor downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | B20C1F | Nepřípustné zvýšení teploty u komponenty „Katalyzátor oxidace nafty 1“ | Impermissible temperature increase at component 'Diesel oxidation catalytic converter 1' |
ACM02T | B2140E | Složka „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ signalizuje přehřátí. | Component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' signals overtemperature. |
ACM02T | B30C00 | Složka „Filtr pevných částic“ je ucpaná. | Component 'Diesel particulate filter' is clogged. |
ACM02T | B30C01 | Hodnota tlaku komponenty „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ je pod povoleným rozsahem. | The pressure value of component '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' is below the permissible range. |
ACM02T | B30C02 | Signál komponenty „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' is implausible. |
ACM02T | B30C10 | Tlakový rozdíl ve filtru pevných částic je příliš vysoký. | The pressure differential in the diesel particulate filter is too high. |
ACM02T | B50D03 | Výstup pro napájení komponentů „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))“ a „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ má zkrat na kladnou hodnotu. | The output for the power supply of components '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' and '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' has a short circuit to positive. |
ACM02T | B50D04 | Výstup pro napájení komponentů „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))“ a „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů za filtrem pevných částic (DPF))“ má zkrat na kostru. | The output for the power supply of components '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' and '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' has a short circuit to ground. |
ACM02T | B60D03 | 17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®): Napájecí napětí snímače má zkrat na kladnou hodnotu. ( Napeti baterky ) | 17A04 (AdBlue® metering unit control unit) : The supply voltage of the sensor has a short circuit to positive. ( Battery voltage ) |
ACM02T | B60D04 | Napájecí napětí snímače v komponentě „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má zkrat na kostru. | The supply voltage of the sensor in component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | B61401 | Povlak katalyzátoru SCR je starý nebo opotřebovaný a jeho účinnost je omezená. | The coating of the SCR catalytic converter is old or worn and its effectiveness is limited. |
ACM02T | B8120E | Hrozí, že povlak katalyzátoru SCR bude neúčinný. | The coating of the SCR catalytic converter is threatening to become ineffective. |
ACM02T | B8121F | Hrozí, že povlak katalyzátoru SCR bude neúčinný. | The coating of the SCR catalytic converter is threatening to become ineffective. |
ACM02T | BA120E | Hrozí, že povlak katalyzátoru SCR bude neúčinný. | The coating of the SCR catalytic converter is threatening to become ineffective. |
ACM02T | BA121F | Hrozí, že povlak katalyzátoru SCR bude neúčinný. | The coating of the SCR catalytic converter is threatening to become ineffective. |
ACM02T | BB121F | Komponent „Filtr pevných částic“ není nainstalován. | Component 'Diesel particulate filter' is not installed. |
ACM02T | BC121F | Součást „Katalyzátor oxidace nafty“ není nainstalována. | Component 'Diesel oxidation catalytic converter' is not installed. |
ACM02T | BE0009 | Signál CAN „Otáčky motoru“ není k dispozici. | CAN signal 'Engine speed' is not present. |
ACM02T | C30D08 | Frekvence regenerace filtru pevných částic nebo nafty není v pořádku. | The regeneration frequency of the diesel or gasoline particulate filter is not OK. |
ACM02T | D40C00 | Teplota výfukového plynu je příliš vysoká za komponentem „Oxidační katalyzátor nafty 2“. | The exhaust temperature is too high downstream of component 'Diesel oxidation catalytic converter 2'. |
ACM02T | D40C03 | Signální napětí komponenty „17B14 (snímač teploty výfukových plynů 2 za katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš vysoký. | The signal voltage of component '17B14 (Exhaust temperature sensor 2 downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | D40C04 | Signální napětí komponenty „17B14 (snímač teploty výfukových plynů 2 za katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš nízké. | The signal voltage of component '17B14 (Exhaust temperature sensor 2 downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too low. |
ACM02T | D40C0F | Složka „Katalyzátor oxidace nafty 2“ má přehřátí. | Component 'Diesel oxidation catalytic converter 2' has overtemperature. |
ACM02T | D40C15 | Signál komponenty „17B14 (snímač teploty výfukových plynů 2 za katalyzátorem oxidace nafty)“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B14 (Exhaust temperature sensor 2 downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | D70B00 | Teplota v nádrži AdBlue® je příliš vysoká. | The temperature in the AdBlue® tank is too high. |
ACM02T | D70B03 | Komponenta „17B02 (snímač hladiny / teplota naplnění nádrže AdBlue®)“ má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | D70B04 | Komponenta „17B02 (snímač hladiny / teplota naplnění nádrže AdBlue® / teplota)“ má zkrat na kostru. | Component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature) / Temperature' has a short circuit to ground. |
ACM02T | E10600 | Hladina AdBlue® je příliš nízká. | The AdBlue® fill level is too low. |
ACM02T | E10601 | Rychlost vozidla je omezena kvůli prázdné nádrži AdBlue®. | The vehicle speed is limited due to the empty AdBlue® tank. |
ACM02T | E10602 | Komponenta „17B02 (snímač hladiny / teploty nádrže AdBlue®)“ má poruchu. | Component '17B02 (AdBlue® tank fill level/temperature sensor)' has a malfunction. |
ACM02T | E10603 | Hodnota signálu komponenty „17B02 (snímač hladiny / teplota nádrže AdBlue® / teplota)“ je příliš vysoká. | The signal value of component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature)' is too high. |
ACM02T | E10604 | Hodnota signálu komponenty „17B02 (snímač hladiny / teplota nádrže AdBlue® / teplota)“ je příliš nízká. | The signal value of component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature)' is too low. |
ACM02T | E1060D | Vlastnosti komponenty „nádrž AdBlue®“ jsou mimo rozsah tolerance. | The characteristic of component 'AdBlue® tank' is outside the tolerance range. |
ACM02T | E10611 | Úroveň naplnění nádrže AdBlue® je příliš nízká. | The fill level of the AdBlue® tank is too low. |
ACM02T | E10612 | Úroveň naplnění nádrže AdBlue® je příliš nízká. | The fill level of the AdBlue® tank is too low. |
ACM02T | E1061F | Úroveň naplnění nádrže AdBlue® je příliš nízká. | The fill level of the AdBlue® tank is too low. |
ACM02T | E40D00 | Součást „Měřicí zařízení nafty“ má nadměrné odměřené množství. | Component 'Diesel fuel metering device' has an excessive metered quantity. |
ACM02T | E40D01 | Teplota výfukových plynů pro regeneraci filtru pevných částic je příliš nízká. | The exhaust temperature for regeneration of the diesel particulate filter is too low. |
ACM02T | E40D12 | Komponenta „10Y24: Kraftstoffdosierer“ prosakuje nebo je její dávkovací množství příliš nízké. | The component '10Y24: Kraftstoffdosierer' is leaking or its metering quantity is too low. |
ACM02T | ED000D | Manipulace s komponentou „17A03 (řídicí jednotka následného zpracování výfukových plynů (ACM))“ | Manipulation of component '17A03 (Exhaust aftertreatment control unit (ACM))' |
ACM02T | EE1002 | Hodnota tlaku ve složce „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ kolísá. | The pressure value in component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' fluctuates. |
ACM02T | EE1003 | Senzor tlaku v komponentě „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má přerušený obvod nebo zkrat na kladnou hodnotu. | The pressure sensor in component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has an open circuit or short circuit to positive. |
ACM02T | EE1004 | Snímač tlaku v komponentě „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ má zkrat na kostru. | The pressure sensor in component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | EE1005 | Hodnota tlaku komponenty „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ je nepravděpodobná. | The pressure value of component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' is implausible. |
ACM02T | EE1007 | Tlak v systému AdBlue® je příliš nízký. | The pressure in the AdBlue® system is too low. |
ACM02T | EE1008 | Nedovolené zvýšení tlaku u součásti „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®)“ | Impermissible pressure increase at '17A04 (AdBlue® metering unit control unit)' component |
ACM02T | F00B02 | Hodnota lambda před systémem následného zpracování výfukových plynů je nepravděpodobná. | The lambda value upstream of the exhaust aftertreatment system is implausible. |
ACM02T | F10B02 | Hodnota lambda za systémem následného zpracování výfukových plynů je nepravděpodobná. | The lambda value downstream of the exhaust aftertreatment system is implausible. |
ACM02T | F11000 | Chlazení součásti „17A04 (řídicí jednotka dávkovací jednotky AdBlue®)“ není zaručeno. | Cooling of component '17A04 (AdBlue® metering unit control unit)' is not guaranteed. |
ACM02T | F11002 | Teplotní signál komponenty „17Y06 (ventil dávkovací jednotky AdBlue)“ kolísá. | The temperature signal of component '17Y06 (AdBlue metering unit valve)' fluctuates. |
ACM02T | F11003 | Hodnota signálu komponenty „17B02 (snímač hladiny / teplota nádrže AdBlue® / teplota)“ je příliš vysoká. | The signal value of component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature)' is too high. |
ACM02T | F11004 | Hodnota signálu komponenty „17B02 (snímač hladiny / teplota nádrže AdBlue® / teplota)“ je příliš nízká. | The signal value of component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature)' is too low. |
ACM02T | F20E00 | Průměrná spotřeba AdBlue® je příliš vysoká. | The average AdBlue® consumption is too high. |
ACM02T | F20E01 | Průměrná spotřeba AdBlue® je příliš nízká. | The average AdBlue® consumption is too low. |
ACM02T | F40E00 | Spotřeba AdBlue® je příliš vysoká. | The AdBlue® consumption is too high. |
ACM02T | F40E01 | Spotřeba AdBlue® je příliš nízká. | The AdBlue® consumption is too low. |
ACM02T | F80B07 | Automatická regenerace filtru pevných částic selhala. | Automatic regeneration of the diesel particulate filter has failed. |
ACM02T | FE0F1F | Kvalita AdBlue® je nedostatečná. | The AdBlue® quality is insufficient. |
ACM02T | 29F0ED | Interní chyba CAN | Internal CAN fault |
ACM02T | 69F0E9 | Chyba časového limitu CAN při komunikaci s řídicí jednotkou „10A20 (řídicí jednotka motoru (MCM))“ | CAN timeout error while communicating with control unit '10A20 (Engine management control unit (MCM))' |
ACM02T | 701504 | Komponenta „17R02 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 2)“ má zkrat na kostru. | Component '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has a short circuit to ground. |
ACM02T | 701505 | Komponenta „17R02 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 2)“ má otevřený obvod. | Component '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has an open circuit. |
ACM02T | D40C0E | Nepřípustné zvýšení teploty u součásti „Katalyzátor oxidace nafty 2“ | Impermissible temperature increase at component 'Diesel oxidation catalytic converter 2' |
ACM02T | BD0D11 | Hladina AdBlue® je příliš nízká. | The AdBlue® fill level is too low. |
ACM02T | 701503 | Komponenta '17R02 (odpor ohřívače potrubí AdBlue® 2)' má zkrat na kladnou hodnotu. | Component '17R02 (AdBlue® line heater resistance 2)' has a short circuit to positive. |
ACM02T | AA0C02 | Hodnoty teploty v systému následného zpracování výfukových plynů jsou vzájemně nepravděpodobné. | The temperature values in the exhaust aftertreatment system are implausible relative to each other. |
ACM02T | 7F150D | Signál CAN „Spotřeba paliva“ není k dispozici. | CAN signal 'Fuel consumption' is not present. |
ACM02T | 08110F | Složka „katalyzátor SCR“ má přehřátí. | Component 'SCR catalytic converter' has overtemperature. |
ACM02T | 5F0402 | Hodnota lambda spalovacího motoru je nepravděpodobná. | The lambda value of the combustion engine is implausible. |
ACM02T | B30C14 | Signál komponenty „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))“ je nepravděpodobný. | The signal of component '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' is implausible. |
ACM02T | 1A0E0E | Výfukový systém je netěsný za komponentem „Filtr pevných částic“. | The exhaust system is leaky downstream of component 'Diesel particulate filter'. |
ACM02T | 1A0E0F | Protitlak výfukových plynů je za komponentem „Filtr pevných částic“ příliš vysoký. | The exhaust back pressure is too high downstream of component 'Diesel particulate filter'. |
ACM02T | B30C0E | Výfukový systém před komponentem „Filtr pevných částic“ je netěsný. | The exhaust system upstream of component 'Diesel particulate filter' is leaky. |
ACM02T | B30C0F | Složka „Filtr pevných částic“ je ucpaná. | Component 'Diesel particulate filter' is clogged. |
ACM02T | F80B0E | Součást „Filtr pevných částic“ není nainstalována nebo je poškozená. | The component 'Diesel particulate filter' is not installed or is damaged. |
ACM02T | B30C1F | Tlakový rozdíl ve filtru pevných částic je příliš vysoký. | The pressure differential in the diesel particulate filter is too high. |
ACM02T | A60C02 | Podmínky pro provozní připravenost složky „17B08 (snímač NOx za selektivní katalytickou redukcí) / snímače NOx“ nebyly včas zavedeny. | The conditions for operational readiness of component '17B08 (NOx sensor downstream of selective catalytic reduction) / NOx sensor' were not put in place in time. |
ACM02T | 15150B | Regenerace je narušena kvůli vysokému obsahu sazí. | Regeneration is impaired due to the high soot content. |
ACM02T | 15150E | Regenerace je narušena kvůli nadměrnému obsahu sazí. | Regeneration is impaired due to the excessive soot content. |
ACM02T | 63F0E2 | Otáčky komponenty „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ jsou nepravděpodobné. | The rpm of component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' is implausible. |
ACM02T | 63F0E7 | Komponenta „17M03 (motor napájecí jednotky AdBlue)“ je blokována. | Component '17M03 (AdBlue supply unit motor)' is blocked. |
ACM02T | 63F0F3 | Nepřípustná odchylka mezi specifikovanou a skutečnou hodnotou komponenty „Čerpadlo AdBlue®“ | Impermissible deviation between specified and actual value of component 'AdBlue® delivery pump' |
ACM02T | 08110A | Hodnota signálu komponenty „17B04 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem SCR)“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B04 (Exhaust temperature sensor upstream of SCR catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | 0B110A | Hodnota signálu komponenty „17B03 (snímač teploty výfukových plynů za katalyzátorem SCR)“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B03 (Exhaust temperature sensor downstream of SCR catalytic converter)' is implausible. |
ACM02T | BD0D0E | Hladina AdBlue® je příliš nízká. [2,5% - 7,5%] | The AdBlue® fill level is too low. [2.5% - 7.5%] |
ACM02T | BD0D12 | Hladina AdBlue® je příliš nízká. [0,1% - 2,5%] | The AdBlue® fill level is too low. [0.1% - 2.5%] |
ACM02T | BD0D01 | Nádrž AdBlue® je prázdná. | The AdBlue® tank is empty. |
ACM02T | D70B0A | Hodnota signálu komponenty „17B02 (snímač hladiny / teplota nádrže AdBlue® / teplota)“ je nepravděpodobná. | The signal value of component '17B02 (AdBlue® tank fill level sensor/temperature) / Temperature' is implausible. |
ACM02T | 210D0D | Signál CAN „Korekční hodnota měřeného množství AdBlue®“ není k dispozici. | CAN signal 'Correction value of AdBlue® metering quantity' is not present. |
ACM02T | 81102 | Bylo dosaženo intervalu výměny komponenty „SCR katalyzátor“. | The change interval of component 'SCR catalytic converter' has been reached. |
ACM02T | 90402 | Chybový kód ignorujte. | Ignore fault code. |
ACM02T | 151500 | Regenerace je příliš častá kvůli příliš častému monitorování tlaku | Regeneration too frequent due to the excessively frequent pressure monitoring |
ACM02T | 151510 | Regenerace je příliš častá kvůli příliš častému monitorování tlaku | Regeneration too frequent due to the excessively frequent pressure monitoring |
ACM02T | 6D1609 | S komponentou „17B20 (senzor pevných částic)“ nelze navázat komunikaci CAN. | No CAN communication can be established with component '17B20 (Soot particulate sensor)'. |
ACM02T | 6D160D | S komponentou „17B20 (senzor pevných částic)“ nelze navázat komunikaci CAN. | No CAN communication can be established with component '17B20 (Soot particulate sensor)'. |
ACM02T | 710202 | Komunikace CAN s komponentou „10A17 (řídicí jednotka pohonu (CPC) 3)“ je vadná. | CAN communication with component '10A17 (Drive control (CPC) control unit 3)' is faulty. |
ACM02T | 760202 | Rozběh řídicí jednotky „17A03 (řídicí jednotka následného zpracování výfukových plynů (ACM))“ není v posledním zapalovacím cyklu dokončen. | The run-on of control unit '17A03 (Exhaust aftertreatment control unit (ACM))' is not complete in the last ignition cycle. |
ACM02T | 76020A | V EEPROM řídicí jednotky je interní chyba. | There is an internal error in the EEPROM of the control unit. |
ACM02T | 95F0E3 | Signální napětí komponenty „17B14 (snímač teploty výfukových plynů 2 za katalyzátorem oxidace nafty)“ je příliš vysoký. | The signal voltage of component '17B14 (Exhaust temperature sensor 2 downstream of diesel oxidation catalytic converter)' is too high. |
ACM02T | 9FF0EE | Chlazení komponenty „dávkovací zařízení AdBlue®“ není aktivní. | The cooling of the component 'AdBlue® metering device' is not active. |
ACM02T | AA0C0E | Signál ze součásti „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je vadný. | The signal from component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is faulty. |
ACM02T | B30C15 | Signály součástí „17B11 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic (DPF))“ a „17B12 (snímač zpětného tlaku výfukových plynů před filtrem pevných částic) (DPF)“ jsou nepravděpodobné. | The signals of components '17B11 (Exhaust back pressure sensor upstream of diesel particulate filter (DPF))' and '17B12 (Exhaust back pressure sensor downstream of diesel particulate filter (DPF))' are implausible. |
ACM02T | EC101F | Signál ze součásti „17B09 (snímač teploty výfukových plynů před katalyzátorem oxidace nafty)“ je vadný. | The signal from component '17B09 (Exhaust temperature sensor upstream of diesel oxidation catalytic converter)' is faulty. |